U hebt de keuze uit drie modellen die zijn uitgerust met uiterst efficiënte en betrouw-bare ECOTECH motoren en een vermogen van respectievelijk 250 tot 300 pk. Door zijn ideale vermogen/gewicht-verhouding is de Terrus CVT perfect geschikt voor zowel snelle transporttaken als zware werkzaamheden op het land.
STEYR sterkste machine heeft echter nog een ander sterk punt – zijn ongelofelijk hoge comfortniveau: Een ge-veerde vooras en een luxueuze, bijzonder stille cabine zorgen ervoor dat u ontspannen werkt en niet moe wordt. En op de tractor vindt u bovendien de allernieuwste techno-logieën zoals S-TECH, S-GUIDE, ISOBUS III en Easy-Tronic II, alsmede S-FLEET.
STEYR nieuwe Terrus CVT: echt heel sterk.
EEN BUITENGEWONE KRACHTPATSER
- Laag geluidsniveau van 69 dB(A) voor stressvrij werken en telefoneren met handsfree systeem
- Tot 20 LED-werklampen voor perfecte 360° verlichting
- Ergonomische bediening via de Multicontroller-armleuning
- Cabine- en voorasvering voor meer comfort
- S-TRONIC voor automatische regeling van de rijstrategie
- ECOTECH voor meer vermogen en lager dieselverbruik
- Continu variabele transmissie met de hoogste mechanische efficiëntie
- 50 km/u al bij een brandstofbesparend toerental van 1.600 tpm
- Actieve stilstandsregeling om zonder rem op hellingen stil te blijven staan
- Kopakkermanagement Easy-Tronic II voor automatisering van werkprocedures afhankelijk van de tijd en het traject
- 4 aftakassnelheden achter en 2 voor, respectievelijk met powermodus of het brandstofbesparende Eco-modus-toerental
- Maximaal hefvermogen achter tot 11.058 kg en voor 5.821 kg
- Belading van max. 5.500 kg maakt individuele ballast en het gebruik van zware werktuigen mogelijk
- Intelligent antiblokkeersysteem ABS met vele extra functies
- 4-wiel rem met Opti-Stop
- Banden- en wielencombinaties voor alle toepassingen, incl. dubbele banden voor en achter
- Terrus CVT ondersteunt ISOBUS II en de nieuwste ISOBUS III-technologie
- S-Tech precisielandbouwtechniek – altijd een spoor vooruit
Tags:
LANDBOUW
Previous Post
CVT
Next Post